Primavera Sound 2022 exhaureix totes les entrades

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Primavera Sound ha exhaurit totes les entrades per l’edició del 20è aniversari que tindrà lloc el 2022, després de tres anys d’espera.

El festival va exhaurir fa uns dies totes les entrades pel primer cap de setmana i ara confirma que en poc més d’una setmana ha exhaurit les 200.000 entrades que asseguren el ple en cadascuna de les sis jornades al Parc del Fòrum a raó de 80.000 per dia.

L’organització es mostra entusiasmada amb la bona rebuda del nou format del festival, així com el fet que moltes persones hagin guardat les seves entrades de les edicions posposades.

El termini per sol·licitar la devolució estarà obert fins el 15 de juny, per la qual cosa és possible que s’alliberin algunes entrades que es distribuiran a través de la llista d’espera de DICE, on encara es pot apuntar-s’hi.

 

L’entrada Primavera Sound 2022 exhaureix totes les entrades ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies