Porto Bello publiquen “L’ull de la tempesta”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Porto Bello publiquen “L’ull de la tempesta”

Porto Bello ens donen la benvinguda a la segona aturada del seu viatge, el seu segon disc anomenat “L’Ull de la Tempesta” que ja està a la venda tant en format físic com digital.

Aquest segon disc pretén consolidar el grup dins la nova fornada de grups festius catalans afegint al seu so personal amb la veu de Tonet Blázquez, molts elements electrònics i unes melodies pop que segur els faran seguir arribant al gran públic i sonar a les principals ràdios del nostre país.

Porto Bello segueix creixent de forma imparable i ja és un port de referència on conviuen durant el dia llum, lluita i reivindicació, i quan arriba la nit, es converteix en un port festiu, alegre on la barreja de melodies i sons enriqueixen a tothom que s´hi apropa.

El 10 d’abril presentaran el nou disc a la sala Apolo de Barcelona, que donarà el tret de sortida al que serà segur una de les gires més extenses d’enguany i que passarà segur pels principals festivals i festes majors de Catalunya.

L’entrada Porto Bello publiquen “L’ull de la tempesta” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies