Platja d’Aro vol incentivar el turisme després del coronavirus sortejant regals

L'Associació d'Empresaris de Castell-Platja d'Aro i S'Agaró ha impulsat aquesta campanya que compta amb la col·laboració dels establiments de Platja d'Aro de cara a sortejar regals i incentivar el turisme al municipi

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Obrir les portes del municipi als turistes i per fer-ho han decidit presentar la campanya «Platja d’Aro Portes Obertes». La localitat del Baix Empordà ha anunciat aquest dimecres la seva proposta de cara a recuperar el turisme després de la pandèmia del coronavirus.

La proposta impulsada des de l’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró ha comptat amb la col·laboració dels establiments comercials del municipi de cara a aconseguir «una fita inèdita en el sector turístic al nostre territori», com han anunciat des de l’associació.

La campanya Platja d’Aro Portes Obertes és possible gràcies a la col·laboració dels diferents comerciants

La campanya serà transmèdia a l’incloure les xarxes socials per fer els sortejos. Cada setmana, es sortejarà un «pack regal» que inclouran vals-regal en botigues de roba per a home i dona, en botigues esportives, llibreries i òptiques, entre d’altres, experiències ja siguin de salut, esportives i d’oci nocturn com també estades en allotjaments d’una o dues nits al municipi de Platja d’Aro.

Els premis són fruit dels establiments que col·laboren a la iniciativa «Platja d’Aro Portes Obertes». Ara des de l’associació, confien en l’experiència i esperen que la proposta serveixi als «altres indrets turístics que vulguin reactivar el sector» després del confinament per la COVID-19 i l’aturada econòmica per la pandèmia del coronavirus.

La campanya comença aquest dimecres i té previst allargar-se fins a finals d’agost. Des de l’Associació, que compta amb més de 180 associats, han volgut incloure el màxim nombre d’establiments, encara que no fossin associats.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies