Platja d’Aro implementa un servei d’autobús per anar als centres de dia

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Platja d'Aro implementa un servei d'autobús per anar als centres de dia
Loading
/

L’Ajuntament de Platja d’Aro engegarà un servei de transport per anar als centres de dia del voltant del municipi. Es tracta d’una proposta sorgida a través de la comissió de la gent gran i dels mateixos usuaris dels serveis socials. El projecte facilitarà l’accés als centres de dia de Palamós, Sant Feliu de Guíxols Gent Gran i la Residència Bellamar. Ho explica la regidora de Benestar Social, Pilar Ferrero.

L’autobús recull a les persones inscrites a casa seva i està adaptat amb nou places. El servei funcionarà cada dia entre setmana. Cal estar empadronat a Platja d’Aro i serà gratuït per aquells sol·licitants amb ingressos inferiors a 12.883 euros. Si se supera aquest topall, el cost d’un viatge serà de tres euros.

Platja d’Aro també ha posat en marxa aquest estiu un transport social entre diversos punts del municipi. Fins ara, s’han expirat catorze carnets. La regidora Pilar Ferrero ha rebut algunes peticions dels veïns perquè s’ampliï el projecte en altres nuclis del municipi.

Tant el servei als centres de dia com el transport social s’han aprovat en el darrer ple municipal per unanimitat.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies