Paula Badosa remunta un set i passa a segona ronda del Miami Open

A segona ronda, Badosa s'enfrontarà a la seva amiga Aryna Sabalenka

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La de Begur, que reapareixia per enèsima vegada aquesta temporada, va començar amb bon peu la seva participació en el torneig de Miami.

Davant de la romanesa Simona Halep, que redebutava en competició oficial després de gairebé dos anys apartada de les pistes per un cas de dopatge, la baixempordanesa començaria perdent el primer set per 6 a 1.

Però una gran reacció li permetria imposar-se en el segon i en el tercer, per 6-4 i 6-3.

A segona ronda, Badosa s’enfrontarà a la seva amiga Aryna Sabalenka. La bielorrusa acaba de perdre la seva parella, suposadament mort per suïcidi, i és una incògnita saber quin nivell tennístic presentarà.

Recordem que la begurenca va abandonar el torneig d’Indian Wells just abans de començar perquè no se sentia preparada físicament.

La victòria contra Halep, amb qui havia perdut en els dos enfrontaments previs, pot servir a Badosa d’estímul per al futur immediat.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies