Paula Badosa no podrà jugar Roland Garros per lesió

La begurenca es va fer una fractura d'estrès a la vèrtebra L4 mentre disputava el recent Obert de Roma

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La mala sort en forma de lesions continua acompanyant la tennista baixempordanesa. Segons una informació del periodista de la Cadena Ser especialitzat en tennis, Álvaro Benito, la begurenca es va fer una fractura d’estrès a la vèrtebra L4 mentre disputava el recent Obert de Roma.

 

La mateixa Badosa ho va confirmar també a través de les seves xarxes socials, i lògicament va rebre nombroses mostres de suport per part del món tennístic i esportiu.

Aquest nou contratemps farà que la de Begur es perdi també el segon Grand Slam de l’any ( ja es va perdre el primer, l’Open d’Austràlia, per una lesió a la cuixa produïda mentre jugava a Adelaida dies abans).

I si fem cas al diagnòstic i temps estimat de recuperació, que és d’entre 8 i 12 setmanes, es podria perdre també el tercer ‘major’ del 2023: Wimbledon.

La notícia no deixa de ser un cop anímic per a una Badosa que semblava estar recuperant bones sensacions en tornejos previs. Va arribar a quarts a Stuttgart i a Roma, i a vuitens a Madrid. A més, havia estat capaç de batre contrincants del top ten com Gauff, Jabeur o Kasatkina.

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies