Paula Badosa guanya amb contundència en el debut a San Diego

Badosa ha fet un partit molt complet, i en menys d'una hora s'ha desfet de la seva rival

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La de Begur ha tingut una estrena victoriosa al torneig WTA de San Diego, derrotant la nordamericana Louisa Chirico en dos sets per 6-0 i 6-3.

Badosa ha fet un partit molt complet, i en menys d’una hora s’ha desfet de la seva rival, i de pas ha trencat la mala ratxa que arrossegava en els últims tornejos.

Chirico, número 196 del rànquing mundial, no ha pogut frenar la gran autoritat de la baixempordanesa.

El duel s’ha jugat aquesta matinada (hora d’aquí), i Badosa ha donat mostres de recuperació en el seu joc.

Després d’haver caigut en primera ronda a Toronto, Cincinnati, Tòquio i Ostrava, i en segona a l’Open dels Estats Units, la begurenca ha pogut per fi estrenar-se amb èxit en un torneig.

Amb aquest triomf, accedeix a quarts de final on se les haurà amb la també nordamericana Danielle Collins (19ª del món).

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies