Paula Badosa es retira per lesió del torneig d’Adelaida

La begurenca confia en que podrà estar recuperada físicament per disputar l'Open d'Austràlia a partir de dilluns vinent

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La tennista baixempordanesa no ha pogut disputar la semifinal del torneig WTA 500 d’Adelaida per un lesió a la cuixa dreta.

El partit que l’havia d’enfrontar a la russa Daria Kasatkina ha quedat per tant suspès, i Kasatkina accedeix directament a la final.

Es dóna la coincidència que en l’altra semifinal, Kudermetova també ha hagut d’abandonar per problemes físics, i Belinda Bencic ha passat igualment a la final.

Amb la proximitat de l’Open d’Austràlia (comença dilluns vinent) en l’horitzó, Badosa ha declarat just després de la seva retirada, que confia en que podrà estar recuperada físicament per disputar el primer Grand Slam del 2023.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies