Paula Badosa es retira a mig partit en el torneig de Guadalajara

Aquesta renúncia forçada fa que la baixempordanesa ja no tingui opcions de jugar el Masters

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La tennista begurenca ha hagut d’abandonar abans d’hora el seu partit del WTA 1000 de Guadalajara. Segons ella mateixa ha declarat després del matx, la causa ha estat una malalatia que està arrossegant des de fa dies.

La seva rival, Victoria Azarenka, que ja manava en el marcador per 6 a 2 en el primer set, ha vist com Badosa se li acostava i li explicava la seva decisió d’abandonar.

De fet, ja des de l’inici no s’ha sentit gens còmoda, perdent els punts amb facilitat. En poc més de mitja hora, Azarenka ja havia finiquitat la primera mànega per 6 a 2, i ha estat en aquell moment que Badosa ha pres la decisió de no continuar.

Aquesta renúncia forçada fa que la baixempordanesa (que era la primera cap de sèrie del torneig mexicà) ja no tingui opcions de jugar el Masters. Per participar en aquest torneig que reuneix a les vuit millors tennistes de l’any, havia d’arribar com a mínim a semifinals de Guadalajara.

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies