Paula Badosa cau a Wimbledon davant Katie Boulter

Amb aquesta derrota, la catalana s’acomiada d’un torneig on l’any passat havia arribat fins als vuitens de final

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La begurenca Paula Badosa s’ha acomiadat de Wimbledon després de caure ahir davant la britànica Katie Boulder per 2-6, 6-3 i 4-6.

L’empordanesa arribava al torneig amb molèsties físiques per una lesió al psoes que va patir en el torneig de Berlín i que la va obligar a retirar-se. Tot i reaccionar al segon set, no va poder mantenir el ritme i va cedit en el tram decisiu del partit.

La local Boulder, número 43 del món, va tenir en tot moment el suport del públic, un factor que va ser clau a l’hora de derrotar a la catalana, que ocupa la 9a posició del rànquing mundial.

L’any passat, Badosa va arribar fins a vuitens de final a Wimbledon, però aquest any no ha pogut fer res davant la tennista de Leicester, que va ser superior durant tot el partit.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies