Pantaleó reflexiona sobre la connexió entre un mateix i la naturalesa a ‘PI’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El senzill és un altre tast del seu proper àlbum Afluents, previst pel setembre del 2021, i que evidencia un canvi de rumb en la sonoritat i el caràcter del projecte.

Pantaleó, nom artístic de Gerard de Pablo, publica el tercer avançament del que serà el seu proper àlbum d’estudi després de reaparèixer el passat mes de març amb “Romanticidi” i més tard amb “Dièresi”. “Pi” reflexiona sobre la connexió entre un mateix i la naturalesa, desplegant i explorant amb artesania tots els recursos d’aquesta nova producció.

Després de tres anys de silenci, Pantaleó presenta les bases de la nova sonoritat del projecte, que s’allunya del pop lluminós i vitalista que ens tenia acostumats, per endinsar-se en un folk més introspectiu, intencionadament indie, però sense perdre el segell melòdic de les seves composicions.

“Pi” està disponible a totes les plataformes digitals i va acompanyat d’un clip curt produït i dirigit pel mateix de Pablo i que compta amb la realització i l’edició de Jan Malgosa (La Rectoria).

L’entrada Pantaleó reflexiona sobre la connexió entre un mateix i la naturalesa a ‘PI’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies