Pantaleó i Henrio, junts a ‘Confins’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Pantaleó, nom artístic de Gerard de Pablo, publica nou vídeo amb la col·laboració d’Henrio després d’haver llençat el seu últim llarg titulat “Afluents“.

Els dos cantants interpreten “Confins“, la cançó que tanca i posa fi a aquest treball conceptual on les veus són el far de la nova proposta. El text va ser escrit durant el primer confinament i ens parla de la condició autodestructiva de l’ésser humà, cap a si mateix com a individu i cap al planeta, d’una manera contemplativa des de l’acceptació.

Pantaleó ens prepara pel concert de presentació d’Afluents a la Nau Bostik el dia 15 d’octubre amb un vídeo en directe a capella amb Henrio (Enric Verdaguer).
Una peça delicada on els dos cantants entrellacen les veus amb harmonia sense cap més ornament que la reverberació d’una nau industrial.

L’entrada Pantaleó i Henrio, junts a ‘Confins’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies