Panic! At The Disco anuncia el seu final

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Brendon Urie ha anunciat a través de les xarxes socials el final de Panic! At The Disco després de 19 anys d’existència.

El músic ha explicat que després de publicar set discs i de viatjar per tot el món des del 2004 busca noves aventures i ara mateix es vol centrar en la seva vida personal.

I és que el músic serà pare molt aviat i explica que té ganes de viure tots aquests moments al costat de la seva dona.

El final de Panic! At The Disco arribarà al final de l’actual gira europea, de la qual no hi ha prevista cap data al país. L’últim concert serà el 10 de març a Manchester.

Brendon ha volgut agrair als seus fans el suport durant tots aquests anys.

L’entrada Panic! At The Disco anuncia el seu final ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies