Palamós ampliarà la xarxa de carrils bici a partir de la tardor

L’Ajuntament ja té a punt el finançament del projecte: són 550.000€ en total

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Palamós ampliarà la xarxa de carrils bici a partir de la tardor. Es construiran uns quatre quilòmetres de trams nou per moure’s en bicicleta. L’Ajuntament ja té a punt el finançament del projecte: són 550.000 € en total. 

D’aquests, 300.000 € són de subvencions. Pel que fa a la resta, en el proper ple municipal l’equip de govern aprovarà una modificació de crèdit per arribar a aquests 550.000. En total, segons informa Ràdio Palamós, es construiran carrils bici en sis trams urbans: seran als carrers de Nàpols, Avió, Enric Vinke, el Carrer Rentadors i el Santiago Bañeras. També es farà un tram per la vorrera lateral de l’Estadi Municipal. 

L’alcalde de Palamós, Lluís Puig, explicava a la ràdio municipal que és un «projecte ambiciós» que vol pacificar la circulació al centre del municipi. 

A part d’això, també hi haurà un punt de recàrrega de bicicletes elèctriques al parc dels Països Catalans. Les obres començaran a la tardor i la intenció de l’Ajuntament és  que durin només 3 mesos. 

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies