Ozzy Osbourne anuncia que pateix Parkinson

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ozzy Osbourne ha anunciat al programa Good Morning American que pateix Parkinson. El músic ha estat explicant al costat dels seus fills i de la seva dona Sharon com està sent la lluita contra aquesta malaltia que li va ser diagnosticada el febrer de l’any passat.

El cantant comenta que va fer el seu darrer concert per cap d’any a The Forum i després d’una caiguda va haver-se d’operar del coll i es van fer malbé els nervis. Després d’això li van diagnosticar el Parkinson, aquesta malaltia neurodegenerativa que no té cura.

Ozzy afegeix que si ha estat capaç de superar tants cops és gràcies als seus seguidors, els quals necessitarà per recolzar-se, en aquests durs moments que està passant.

La seva dona ha explicat que hi ha molts tipus de Parkinson i que ni de bon tros és una sentència de mort, però sí que afecta diferents nervis del cos i de cop pots tenir un gran dia i després de cop un de molt dolent.

L’entrada Ozzy Osbourne anuncia que pateix Parkinson ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies