Òscar Aparicio: «No es pot demanar que des de Girona canviem la posició del PSC»
El cap de l’oposició a l’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà, el socialista Òscar Aparicio, ha explicat al Supermatí de Ràdio Capital que sí que ha fet vaga a la seva feina a l’Ajuntament de Girona. Aparicio ha rebutjat l’aplicació de l’article 155 a Catalunya i l’empresonament del govern català. Ara bé, ha dit que els … Continua llegint Òscar Aparicio: «No es pot demanar que des de Girona canviem la posició del PSC»
Copieu i enganxeu aquest URL al lloc web del WordPress per a incrustar-la
Copieu i enganxeu aquest codi al lloc per a incrustar