Aquest vespre, a les 20 hores, s’ha convocat una crema col·lectiva de fotografies del rei espanyol a la plaça del Mercat de Sant Feliu de Guíxols.
La crida l’ha fet la CUP del municipi, que ha compartit una convocatòria a Facebook on es diu que Sant Feliu de Guíxols «també crema al corona espanyola» i anima a brindar per «la llibertat d’expressió» i a portar «la teva foto i deixar clar que les catalanes i els catalans no tenim rei», diuen literalment.
- Publicitat -




