OR canta “En Veu Baixa”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
OR canta “En Veu Baixa”

OR (o erra) és un grup mallorquí novell que avui treu el seu segon treball discogràfic, “En Veu Baixa”. Els illencs ja van debutar l’any passat amb “Carretera i manta”, un disc on ja insinuaven un pop-rock molt personal amb un regust de sal, amb aquest Ep refermen la intenció de seguir un so molt característic. OR ens presenten vuit històries però amb un mateix escenari, les illes Balears. Entre els temes trobem la col·laboració d’Els Catarres a ‘En Veu Baixa’, el single que dóna nom al disc homònim.

El concert de presentació d’En Veu Baixa serà el 13 d’abril a San Llorenç des Cardassar(Mallorca). La presentació del disc arribarà a Catalunya el 24 de maig a la Sala La Nau (Barcelona) en un concert en què també hi participarà el grup Anegats.

OR són Pau Franch (veu i guitarra), Albert Carrió (guitarra elèctrica), Manel Esquinas (guitarra elèctrica), Feliu Palma (bateria) i Toni Miquel Ruiz (violí i teclats).

L’entrada OR canta “En Veu Baixa” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies