Oques Grasses i ZETAK estrenen ‘Hitzeman’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Josep Montero, cantant del grup Oques Grasses, i ZETAK, projecte personal del músic navarrès Pello Reparaz, s’uneixen en el single ‘Hitzeman’,

Català i basc s’uneixen en aquesta ‘Hitzeman’ (promesa), la cançó ens anima a donar la paraula per passar temps amb aquells que estimem. El single que ja està disponible a totes les plataformes digitals ve acompanyat d’un videoclip que il·lustra el significat de la cançó amb escenes quotidianes.

Zetak

ZETAK neix de la mà de Pello Reparaz, antic membre del grup d’ska Vendetta. Després d’uns anys decideix deixar el grup i crear un nou combo, tot canviant radicalment de registre amb un projecte de música electrònica.

ZETAK va presentar el seu primer disc el 2019, amb “Errepidean”. Durant aquest pandèmic 2020 han publicat dos temes més: ‘Zeinen EderraIzango Den’, publicat en ple confinament, i ‘Hegan’ amb el grup GazteaIrratia.

L’entrada Oques Grasses i ZETAK estrenen ‘Hitzeman’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies