Oques Grasses anuncien el seu retorn el 30 d’abril

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Oques Grasses han alegrat el dia al seus seguidors amb una publicació a Instagram on es pot veure a alguns dels membres del grup caracteritzats de padrines i amb el missatge de “30 d’abril”.

Tot fa pensar que serà el dia que podrem escoltar el primer senzill del nou disc del grup osonenc, després de l’èxit de “Fans del sol”, que va aportar enorme popularitat al grup gràcies a cançons com ‘Sta Guai’, ‘Serem ocells’, ‘Torno a ser jo’ i sobretot ‘In the night’.

Fa uns dies i durant la gala dels Premis Enderrock el grup va interpretar una de les cançons que formaran part del seu esperat nou disc, ‘Vull petar-ho’, que van cantar a capella.

La banda farà la presentació del nou disc el dia 2 de maig al Festival Strenes de Girona amb totes les entrades exhaurides des de fa setmanes.

 

Ver esta publicación en Instagram

 

Una publicación compartida por Oques Grasses (@oquesgrasses)

L’entrada Oques Grasses anuncien el seu retorn el 30 d’abril ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies