Òmnium Baix Empordà es constituirà aquest dissabte a la Bisbal

S'oficialitzarà la constitució de la seu baix-empordanesa d'Òmnium amb l'elecció de la junta

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dissabte tindrà lloc al Teatre Mundial de la Bisbal la constitució de la seu territorial d’Òmnium Baix Empordà que s’ha anat gestant al llarg del darrer any. Segons està previst, l’acte s’iniciarà a les 10.30h del matí en primera convocatòria i a les 11h en segona, i amb el següent ordre del dia:

  1. Presentació de la tasca feta per la junta gestora i constitució d’Òmnium Baix Empordà.
  2. Presentació de les candidatures i els seus plans de treball i pressupost.
  3. Elecció de la junta d’Òmnium Baix Empordà que estarà composta de presidència, secretaria, tresoreria i cinc vocals
  4. Torn obert de paraules.

A 3/4 de 12 tindrà lloc l’actuació del cantautor bisbalenc Pau Blanc. A les 12 xerrada-diàleg entre Marcel Mauri, president d’Òmnium i Montserrat Tura, metgessa i exconsellera de Justícia i Interior de la Generalitat de Catalunya. Acabat el col·loqui, hi haurà un pica-pica al vestíbul del Mundial amenitzat per l’actuació en directe del també bisbalenc Jordi Gasull.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies