Oasis gravaran un nou disc després de dotze anys

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Oasis van dir adéu el 2009 després d’un concert desastrós a París on els germans Gallagher es van barallar de males maneres i que va ser el desencadenant del final del grup. Han passat dotze anys i la banda britànica no ha presentat cap cançó nova, amb l’excepció de la maqueta de ‘Don’t stop‘ que Noel Gallagher va trobar per casa i va decidir compartir l’any passat.

Allò podria haver estat una pista del que aquest 2021 ens depara i és que el mateix Noel ha confirmat que desenterrarà velles cançons del grup que mai abans havien estat enregistrades i que es tancarà a l’estudi per publicar un nou disc, que segons apunta el diari The Sun inclouria 14 cançons.

Tot sembla molt bonic, però evidentment té un fet negatiu i és que Liam Gallagher no formarà part d’aquest projecte, o almenys de moment no està previst que el seu germà s’hi impliqui.

Cada vegada que un dels germans ha tingut la intenció de tornar a publicar material com a Oasis l’altre no ho ha rebut massa bé. Veurem si aquesta és la definitiva i podem tornar a gaudir dels germans i de la resta de membres.

Des de la separació dels Oasis Liam creat Beady Eye i posteriorment ha treballat en solitari amb el seu projecte, mentres que Noel va crear Noel Gallagher’s High Flying Birds amb la qual ha anat publicant discs i cançons.

 

L’entrada Oasis gravaran un nou disc després de dotze anys ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies