Oasis anuncien gira pel 2025

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de molts anys de rumors i especulacions el 2025 serà l’any de retorn dels Oasis als escenaris. La banda celebrarà els 30 anys de “(What’s the Story) Morning Glory” amb una gira, de la qual de moment només hi ha dates al Regne Unit i Irlanda.

A les 9 d’aquest matí els germans Gallagher han compartit des dels seus perfils, així com de l’oficial, aquest esperat retorn que ha provocat que la web quedés inutilitzada pel volum de gent que hi accedia.

Els concerts tindran lloc a Cardiff, Manchester, Londres, Edimburg i Dublin, durant l’estiu de 2025. Les entrades es posaran a la venda el 31 d’agost a les 10 del matí.

La banda va dir adeu l’agost de 2009 després d’una constant mala relació entre els dos germans, que posteriorment van engegar carreres en solitari.

L’entrada Oasis anuncien gira pel 2025 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies