*NSYNC tornen després de més de 20 anys amb ‘Better place’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Alguna cosa havia de passar amb *NSYNC després que la banda aparegués durant la gala dels MTV VMA 2023. Aquest dijous s’ha confirmat oficialment el retorn del grup on va començar Justin Timberlake.

La banda ha anunciat l’estrena de ‘Better place‘ un tema que formarà part de la nova pel·lícula de la saga de “Trolls”. Curiosament Justin Timberlake ja havia participat anteriorment posant-hi música, amb la reeixida ‘Can’t stop the feeling’.

El retorn de la boy band es farà oficial el 29 de setembre, data de l’estrena de la cançó, tot i que ja se’n pot escoltar un fragment en el tràiler de la pel·lícula, on ens avancen que tindran un so inspirat en la música disco.

*NSYNC van triomfar a la dècada dels 90 i tenen un total de 4 discs editats, sent ‘Celebrity’, del 2001 el darrer d’ells.

L’entrada *NSYNC tornen després de més de 20 anys amb ‘Better place’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies