Novetats de la setmana: The Black Keys, St Vincent, Morcheeba, Jorja Smith

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Anem a repassar les principals novetats discogràfiques d’aquesta setmana que van des de The Black Keys, passant per St Vincent, Morcheeba, Jorja Smith, Delta Goodrem, J. Cole o Paul Weller.



Pel que fa a les estrenes musicals de la setmana destaquem el nou senzill d’Olivia Rodrigo o noves propostes de Tones and I, Ryan Adams, Suu amb Carlos Sadness, Martin Garrix amb Bono i The Edge, The Rasmus, Meduza, Manic Street Preachers, Lukas Graham, Elton John i Years & Years, Nyandú, Weezer, The Vaccines, Alan Walker, Roba Estesa, Sugababes o la nova versió de ‘Si et quedes amb mi’ de Sopa de Cabra.

L’entrada Novetats de la setmana: The Black Keys, St Vincent, Morcheeba, Jorja Smith ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies