Novetats de la setmana: Taylor Swift, Silk Sonic, The Wanted, Clima

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Taylor Swift continua publicant els seus treballs antics amb un nou so i material inèdit. Aquesta setmana ha estat el torn de “Red”. També hem pogut gaudir del nou projecte de Bruno Mars amb Anderson Paak, Silk Sonic, que es presenten amb “An Evening With”.

The Wanted publiquen la seva col·lecció de grans èxits amb algunes sorpreses, mentre que els empordanesos Clima debuten amb “T’he trobat a faltar”.

Aquesta setmana també trobem nous discs de Idles, Little Mix, Eric Clapton, Walk the Moon, Nirvana, Dave Gahan, Rod Stewart, Damon Albarn o Ronan Keating.

Pel que fa a les novetats musicals venen encapçalades pel retorn de Rosalía amb ‘La fama’ en col·laboració amb The Weeknd.

A casa nostra trobem propostes de Joan Masdéu, Grabu o Manu Guix. També han presentat cançó aquesta setmana: Avril Lavigne, Robin Schulz, Alan Walker, Beyoncé, John Legend, Riton, MO o OneRepublic.

L’entrada Novetats de la setmana: Taylor Swift, Silk Sonic, The Wanted, Clima ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies