Novetats de la setmana: Sum 41, The Flaming Lips, Iggy Azalea, Iggy Pop

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Continuem el mes de juliol amb més novetats discogràfiques com el nou disc dels Sum 41 o de Flaming Lips. La que també treu treball aquesta setmana és Iggy Azalea i finalment també destaquem la banda sonora The Lion King, la segona que arriba en pocs dies i un cop més amb Beyoncé posant tot el seu talent.

De novetats aquesta setmana n’hi ha per tots els gustos, des de nous èxits de Pixies, Iggy Pop, passant pels nous vídeos de Charli XCX o Beyoncé. The All American Rejects, Sam Smith, Akon o Bazzi també treuen noves propostes.

L’entrada Novetats de la setmana: Sum 41, The Flaming Lips, Iggy Azalea, Iggy Pop ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies