Novetats de la setmana: Kesha, Blossoms, Louis Tomlinson, Meghan Trainor

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Acabem el mes de gener amb nous projectes musicals de Kesha, Blossoms, Louis Tomlinson, Meghan Trainor, Lil Wayne o Maldita Nerea.

Les novetats musicals de la setmana ens deixen des del nou senzill de Declan Mckenna, passant per la nova proposta de Dua Lipa ‘Physical’, el nou projecte de Gorillaz, Justin Bieber amb Kehlani, la balada de Demi Lovato, la ‘Memòria’ de les Roba Estesa, Fleur East amb ‘Lucky’, Hayley Williams, EP’s de Liam Gallagher o Major Lazer o Noel Gallagher que no vol ser menys que en Liam i també edita cançó.



L’entrada Novetats de la setmana: Kesha, Blossoms, Louis Tomlinson, Meghan Trainor ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies