Novetats de la setmana: Justin Bieber, Lana del Rey, Sam Smith, Sting

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ha arribat la setmana on Justin Bieber ha publicat el seu disc “Justice” ple de col·laboracions interessants com Dominic Fike, Khalid o The Kid Laroi. 16 noves cançons i un so més pausat que anteriors discs del canadenc.

El divendres també ens deixa el nou disc de Lana del Rey “Chemtrails over the country club” produït per Jack Antonoff. Sam Smith edita un disc en directe des d’Abbey Road Studios, mentre que Sting presenta una col·lecció de duets amb altres artistes com Eric Clapton, Craig David, Zucchero o Julio Iglesias.

El panorama català ens deixa el segon disc de Marcel i Júlia amb ‘En òrbita’ o la proposta d’en Pemi Rovirosa “Vida”. També arriba un EP de Bad Gyal format per 8 cançons.





Pel que fa a les novetats musicals La Fúmiga avancen el seu nou disc amb ‘Comèdia dramàtica’, també arriben nous èxits per Rise Against, Lost Frequencies, Kids From Mars, James TW, Inhaler, Steve Aoki, Ingrid Michaelson amb Zayn o Porto Bello.

L’entrada Novetats de la setmana: Justin Bieber, Lana del Rey, Sam Smith, Sting ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies