Novetats de la setmana: Foals, Mando Diao, Mark Lanegan, James Arthur

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest divendres de vaga general a Catalunya els llançaments discogràfics no paren i en trobem per tots els gustos, de Foals, passant per Mando Diao, Mark Lanegan, James Arthur, Sufjan Stevens, Stone Temple Pilots o Jimmy Eat World. Alter Bridge, PJ Harvey o Refused també editen nou material.

I pel que fa a les cançons de la setmana trobem des d’un doble senzill de Beck, passant per Katy Perry, James Blunt, James Morrison, Gertrudis, Sigma amb Jack Savoretti o Èxta6. Totes elles les trobareu a la nostra llista de Spotify.



L’entrada Novetats de la setmana: Foals, Mando Diao, Mark Lanegan, James Arthur ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies