Novetats de la setmana: Cage the Elephant, Lizzo, Madonna, Beyoncé

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Novetats de la setmana: Cage the Elephant, Lizzo, Madonna, Beyoncé

Setmana Santa sí, però no per això hem deixat de tenir nous discs o novetats tan importants com el retorn de Madonna amb el so llatí de ‘Medellín’, l’inesperat disc de Beyoncé amb el directe de Coachella 2018, l’EP de The Vamps, el nou disc de Cage the Elephant o de Lizzo, els remixos de dues de les cançons més exitoses de les últimes setmanes, ‘Con Calma’ amb Katy Perry i ‘Calma’ amb Alicia Keys.

També s’ha estrenat el viral de Lil Dicky, que ajunta a veus com Justin Bieber, Ariana Grande, Ed Sheeran o Shawn Mendes amb aquesta cançó on pretenen que la gent ajudi a canviar el món. Alguns dels artistes del moment també han col·laborat en un disc inspirat en les cançons de “Game of Thrones“, una de les cançons que s’ha presentat inclou The Weeknd o SZA.

X Ambassadors avancen el seu nou disc “Orion” amb ‘Hey Child’ i Carly Rae Jepsen també ha presentat nova cançó ‘Julien’, així com Kygo que s’ha ajuntat amb Rita Ora a ‘Carry on’. I tampoc ens oblidem del nou impacte de Beck amb Pharrell o el nou disc de l’Adrià Salas de la Pegatina.







L’entrada Novetats de la setmana: Cage the Elephant, Lizzo, Madonna, Beyoncé ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies