Una quinzena d’expositors participen en la “Mostra del Disc Antic” a Palamós

L’activitat tindrà lloc al carrer de Cervantes i al primer tram de la plaça dels Arbres (coincidint amb l’accés al carrer Major) de les 10 a les 21 h

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Palamós celebra aquest dissabte, 11 de maig, la cinquena edició de la “Mostra del Disc Antic”, que organitzada per l’entitat palamosina AMS Club de Fans 60’s, 70’s 80’s, on hi participaran una quinzena d’expositors professionals d’arreu de Catalunya. L’activitat tindrà lloc al carrer de Cervantes i al primer tram de la plaça dels Arbres (coincidint amb l’accés al carrer Major) de les 10 a les 21 h.

El públic visitant podrà comprar tota mena de materials relacionats amb la música, destacant els CD, vinils, reproductors o instruments musicals, entre altres.

A aquesta activitat se li sumarà el vermut popular, a partir de les 11 h, que es complementarà amb la música dels 60’s, 70’s 80’s que punxaran discjòqueis que havien treballat en discoteques i sales de festa de la Costa Brava. Es tracta concretament de Pasqual Muñoz (ex Las Vegas) i Joan Fernández (ex Marinada).

El programa de la 5a edició de la “Mostra del Disc Antic” inclourà també el concert de la formació Dex’s Band, que s’iniciarà a les 18:30 h, i que es complementarà amb una botifarra popular.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies