Nova despenjada d’estelades a Verges

L'any comença com va acabar l'anterior amb la visita no desitjada de grups ultres a la vila

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’any ha començat a Verges de la mateixa manera que va acabar, amb una colla de brètols despenjant estelades dels fanals d’enllumenat públic. Segons ha informat l’alcalde de la vila @ignasisabater a les xarxes socials, aquesta matinada una desena d’individus han tornat a visitar la localitat baix empordanesa per treure símbols independentistes de l’espai públic.

Segons informa el Diari de Girona, aquesta matinada uns veïns han avisat els Mossos de que s’estaven produint els fets. S’hi ha personat una patrulla que ha identificat els autors i segons el mateix rotatiu l’Associació  Vergelitana per la Independència (AVI) ha presentat denúncia pels desperfectes ja que el nombre d’estelades arrencades s’apropa a la vuitantena.

Una vegada més doncs Verges ha gaudit del dubtós privilegi d’haver-se convertit en l’objectiu dels grups ultres que actuen a la comarca

https://twitter.com/i/status/1079746286570622976

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies