Nou homenatge a David Bowie a Razzmatazz

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El 16 de gener es va fer un concert tribut a David Bowie, pocs dies després de la seva mort, on van participar un bon grapat d’artistes que van versionar les cançons del músic.

Ara, coincidint amb el primer any de la seva mort, s’organitza un nou concert a la mateixa sala i amb la participació de nombrosos artistes que han volgut formar part de forma totalment desinteressada d’una nit molt especial.

El passat dissabte 16 de gener, encara esglaiats per la trista i amarga notícia de la mort del gran David Bowie, Razzmatazz va organitzar el tribut The Stars Look Very Different Today, convidant a tots els artistes es van voler sumar a la celebració.

Glaucs, Stand Up Against Heart Crime, Gerard Quintana, Ruben Pozo, Seward, Inspira & Sr Canari, Lav Records All Stars, Luis Miguélez, Sant Leon, Warsun, Mariona Aupí, Elefants, David Amills & Jaume Vilaseca, Sants, Àlex Tori & Empar Moliner, Brennevin N ‘ Cigarettes, Jose Bartlett, Oblique & Carlos Bayona, T ori Sparks amb Calamento i El Rubio, Ramon Aragall, Conttra, Suite Blackstars i Minova, seran els noms d’aquesta nit inoblidable pels amants de Bowie.

La recaptació íntegra serà donada en aquesta ocasió a La Casa dels Xuklis , iniciativa social a càrrec de l’Associació de Nens amb Càncer (AFANOC). Aquesta casa funciona com a llar d’acollida per a les famílies dels nens i adolescents amb càncer que han de desplaçar des del seu punt d’origen per a realitzar els seus tractaments en els hospitals de referència de Barcelona, ​​on són tractats.

Entrades a la venda al web de Razzmatazz.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies