Nerea Bassart Trio editen el seu segon disc “Presons”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Presons” és el segon disc de Nerea Bassart Trio, un grup de funk/soul amb influències pop i urbanes. El grup va fer la seva primera publicació discogràfica, “Soroll” (Discmedi, 2020), just l’instant abans de la pandèmia.

Al disc “Presons” hab comptat amb col·laboracions molt especials, en Pemi Rovirosa, en Jordi Mena i l’Agnès Algueró són alguns dels artistes que han passat per l’estudi.

El format a trio (veu/bateria, guitarra i baix) s’atreveix ara a incorporar un sintetitzador, sense perdre el format a 3. L’estil dinàmic és el segell del nou directe, amb canvis d’instruments i col·laboradors. Un format que s’adapta ràpid a qualsevol espai, però mantenint un so complex i orgànic.

La banda explica que amb aquest nou disc hem fet un pas endavant. Les cançons, la sonoritat, la producció…tot s’ha cuidat al detall. “Presons” és un disc atrevit i amb el que gaudirem molt als escenaris.

L’entrada Nerea Bassart Trio editen el seu segon disc “Presons” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies