Neix el Projecte «Estima’t» per reduïr la pressió estètica a les escoles de La Bisbal d’Empordà

Professionals de salut comunitària de La Bisbal d’Empordà han creat el Projecte "Estima’t", adreçat a alumnes d'educació primària per promoure una imatge corporal saludable. El programa ofereix recursos adaptats a cada cicle escolar per fomentar l'autoestima, l'activitat física i una alimentació equilibrada. Està disponible en format web per a les escoles locals i s'ampliarà a tota la comarca.

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La pressió estètica, especialment durant l’adolescència, pot derivar en problemes alimentaris i psicològics. Per abordar aquesta problemàtica des d’una etapa educativa més primerenca, professionals de salut comunitària de l’Àrea Bàsica de Salut (ABS) de La Bisbal d’Empordà han desenvolupat el Projecte «Estima’t», dirigit als infants d’educació primària, d’entre 6 i 12 anys.

Aquest projecte té com a objectiu principal promoure una imatge corporal saludable, centrant-se en la salut i el benestar en lloc de l’aparença física. Adreçat al professorat de les escoles de La Bisbal d’Empordà, el programa ofereix metodologies i dinàmiques específiques adaptades a cada cicle educatiu. Així, es treballen conceptes com l’alimentació saludable, la promoció de l’activitat física i el foment de l’autoestima, atenent a la maduresa i els coneixements dels alumnes.

El projecte es presenta en format web i ja està disponible per a les quatre escoles de La Bisbal. A més, es distribuirà al Centre de Recursos Pedagògics del Baix Empordà perquè altres escoles de la comarca puguin utilitzar-lo a l’aula.

Aquest projecte ha estat dissenyat per professionals de salut comunitària de l’ABS de La Bisbal d’Empordà, amb la col·laboració de la regidoria d’Educació de La Bisbal d’Empordà i el Centre de Recursos Pedagògics del Baix Empordà.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies