Mourn anuncien nou disc i canvis al grup

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El grup català Mourn ha anunciat un nou treball sota el títol de “Mixtape” que inclourà dues cançons pròpies i 8 versions d’artistes com Echo and the Bunnymen, Come, dEUS, The Cure o The Replacements.

Així mateix la banda inicia aquesta etapa sense el seu bateria Antonio Postius i segons la nota de premsa de Subterfuge, amb aquest nou treball experimenten altres maneres de tocar i entendre les cançons, afegint el seu toc personal. Així mateix han decidit publicar aquest vinil en forma de mixtape, per retre un homenatge a la música amb la que han crescut.

El disc arribarà el 27 de setembre i el 30 d’agost podrem escoltar el primer avançament.

 

L’entrada Mourn anuncien nou disc i canvis al grup ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies