Mou-te en bici entrega 1.160 signatures al Govern per tancar la carretera dels Àngels els diumenges

L'entitat lamenta que no s'hagi fet cap reunió amb les administracions

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’entitat Mou-te en bici ha entregat aquest dimecres a la tarda a la Delegació del Govern a Girona les 1.160 signatures a favor d’alliberar la carretera dels Àngels de cotxes. Es tracta d’una iniciativa que vol prohibir la circulació de vehicles a motor almenys un diumenge al mes per la GIV-6703, la carretera que va de Girona al santuari dels Àngels. L’objectiu és que ciclistes i vianants puguin utilitzar aquesta via amb més seguretat i evitar accidents que hi ha de forma habitual. Tot i les signatures recollides, l’entitat de Mou-te en bici ha lamentat que no s’hagi fet cap reunió amb les administracions i ha recordat que aquest diumenge faran una protesta de nou del matí a dotze del migdia en què tallaran la carretera dels Àngels.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies