Denunciat per circular a 175 km/h en un tram de 80 km/h a Castell-Platja d’Aro

El conductor no va poder ser identificat en el lloc dels fets i els Mossos d'Esquadra han hagut d'obrir una investigació per poder-lo denunciar penalment

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Mossos d’Esquadra han denunciat penalment, aquest passat dijous, un home de 44 anys d’edat, de nacionalitat espanyola i veí de Girona, per un delicte contra la seguretat viària per conduir amb una velocitat penalment punible al Baix Empordà.

Tot i que la denúncia data del vuit de maig, els fets van tenir lloc l’1 de maig a la carretera C-31, al punt quilomètric 313.9, dins terme municipal de Castell – Platja d’Aro on cap a dos quarts de cinc de la tarda, els agents van detectar un turisme que circulava a 175 km/h quan el tram estava limitat per una senyal vertical de 80 km/h.

En aquell moment, els mossos d’esquadra no van poder aturar el turisme i van iniciar les gestions per tal de localitzar i identificar el seu conductor.

Després de diverses gestions el dia 8 de maig el Grup de Recerca i Documentació de l’Àrea Regional de Trànsit de Girona del cos de seguretat català va identificar i denunciar penalment el conductor del turisme per un delicte contra la seguretat viària per conduir amb una velocitat penalment punible.

El conductor infractor serà citat properament per tal que es presenti a declarar davant el jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Sant Feliu de Guíxols.

Cal remarcar que aquest no és el famós radar de Castell-Platja d’Aro. El més conegut està situat al kilòmetre 312, just després de la sortida 312 en direcció a S’Agaró. El que ha captat la imatge d’aquest conductor està al kilòmetre 313.9, metres després del cartell de la sortida 314 en direcció al centre del municipi. Una de les altres diferències és que el famós radar capta les imatges del darrere dels cotxes, mentre que aquest radar, és frontal. Un radar que passa desapercebut en direcció a Barcelona.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies