Mosaic publiquen el seu EP “Atzar”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Mosaic presenta el seu primer EP després del gran èxit de “Ets Tu” i “Pel Camí”. La formació catalana liderada per Gerard Berengué i acompanyada per Adrià i Roger com a músics, contagien el seu esperit jove i el seu optimisme davant de la vida.

Atzar” compta amb cinc cançons, tres inèdites, i els seus dos anteriors singles. Compostes per Gerard Berengué, les lletres parlen de trencar tabús, barreres i fronteres a través de la música.

La càlida veu de Gerard, crea una bonica melodia, que és acompanyada per guitarres, trompetes i percussió, a la majoria de les seves composicions. Els instruments acaben portant a un aire festiu així convertint els temes en himnes per cantar tots.
A més, podem trobar també “La millor versió de mi”, un tema amb un ritme més pausat que ens evoca a una balada.

Mosaic estrena “Atzar” amb més ganes que mai, per trepitjar ben fort en el panorama de la música catalana, portant la seva dosi de música festiva i alegre carregada d’optimisme.

L’entrada Mosaic publiquen el seu EP “Atzar” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies