Mor ofegat pels aiguats un home en uns baixos d’un local a Platja d’Aro

La víctima, que dormia al local amb el permís del propietari, ha quedat atrapat per l'aigua

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un home ha mort ofegat en els baixos d’un local de Platja d’Aro com a conseqüència dels aiguats que han afectat avui a bona part del Baix Empordà. La víctima, que dormia al local amb el permís del propietari, ha quedat atrapat per l’aigua. El local estava ubicat al carrer Ciutat de Girona.

Els Bombers, que han confirmat la notícia, han rebut l’avís a les 15:28h i han localitzat el cadàver a dos quarts de vuit del vespre. Fins a la zona s’hi han desplaçat dos patrulles dels Mossos d’Esquadra, la Policia Local i sis dotacions de Bombers, entre aquests, un grup de rescat subaquàtic, que ha trobat el cos sense vida de l’home.

L’alcalde de Castell-Platja d’Aro, Maurici Jiménez, ha lamentat el traspàs i ha explicat que «es desconeixen les circumstàncies que han impedit a la víctima sortir del local».

Segons avança Informativos Telecinco, la víctima mortal tindria 30 anys.

Aquest fatal desenllaç es produeix després d’una jornada passada per tempestes i aiguats que ha afectat, especialment, Platja d’Aro, Calonge i Sant Antoni, Palafrugell i Palamós.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies