Mor Keith Flint, el cantant de The Prodigy

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Mor Keith Flint, el cantant de The Prodigy

Keith Flint, el cantant de The Prodigy ha mort als 49 anys, segons han informat diferents mitjans. El cos del músic ha estat trobat sense vida a Dunmow (Essex) quan passaven pocs minuts de les vuit del matí.

La policia ha explicat que la mort no està sent tractada com a sospitosa i s’està preparant un expedient pel forense.

A través d’un missatge a Instagram, Liam Howlett, el seu company del grup, ha confirmat que Flint s’hauria suïcidat.

The Prodigy es van convertir en un dels referents a principis dels 90, aconseguint números 1 amb “Firestarter” i “Breathe”.

El grup va editar un disc el passat mes de novembre, arribant un cop més al número 1 al Regne Unit. La banda l’havia de presentar en directe en alguns festivals, entre ells el Doctor Music.

Tot i que Flint va començar sent el ballarí del grup, posteriorment va ser-ne el cantant, on la banda va guanyar més popularitat.

L’entrada Mor Keith Flint, el cantant de The Prodigy ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies