Mor el guitarrista Mark Sheehan de The Script

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els irlandesos The Script han anunciat la mort del seu guitarrista i fundador Mark Sheehan, que ha mort als 46 anys després d’una breu malaltia que ha patit.

La banda demana respecte en aquests durs moments que estan passant, tant per la seva família com pels seus amics.

The Script es va fer molt popular el 2008 amb temes com ‘The Man Who Can’t Be Moved’, que ràpidament se situaria com un dels temes de l’any. Posteriorment continuarien triomfant amb cançons com ‘Hall of fame’, ‘Superheroes’ o ‘Rain’. El seu darrer disc va ser un recopilatori de grans èxits, editat el 2021.

Entre els artistes que han expressat el seu condol trobem Ryan Tedder, Ed Sheeran, Hozier o Ella Henderson.

L’entrada Mor el guitarrista Mark Sheehan de The Script ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies