Mor Andy Fletcher de Depeche Mode

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Depeche Mode ha anunciat a través de les xarxes socials la mort d’Andy Fletcher, un dels fundadors del grup, juntament a Dave Gahan i Martin Gore. Fletcher ha mort als 60 anys per causes desconegudes.

La banda ha emès un comunicat explicant que Fletch tenia un cor d’or i sempre va estar allà quan el vam necessitar, ja fos per una conversa, per riure una estona o per prendre una cervesa. També es demana privacitat i respecte i oracions per la seva família.

Andy Fletcher formava part del grup des de la seva fundació el 1980 fins a dia d’avui, ocupant-se dels teclats, el baix o els cors.

Depeche Mode ha venut més de 100 milions de discs a tot el món, aconseguint enorme èxit durant els anys 80 i 90 amb temes com ‘Just can’t get enough’, ‘Personal Jesus’, ‘Enjoy the silence’, ‘People are people’ o ‘Strangelove’.

L’entrada Mor Andy Fletcher de Depeche Mode ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies