Montse Bassa està ingressada per coronavirus a l’Hospital de Figueres

La diputada d'ERC al Congrés ha anunciat aquest diumenge la seva situació sanitària després d'ingressar al centre hospitalari aquest dijous

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La torroellenca i diputada d’Esquerra Republicana de Catalunya al Congrés espanyol, Montse Bassa, està ingressada a l’Hospital de Figueres per coronavirus. Així ho ha explicat aquest diumenge al vespre en una piulada.

Montse Bassa ha explicat als seus seguidors que va començar a «sentir els símptomes» de la COVID-19. Des del dijous està ingressada al centre hospitalari on ha agraït les cures del personal sanitari.

La germana de l’exconsellera empresonada Dolors Bassa ha demanat «calma, confiança i perseverança» destacant que «sortirem» d’aquesta situació. Una situació que ja ha portat a comptabilitzar més d’un centenar de positius per coronavirus al Baix Empordà.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies