Möndo Loco publica “Dueños de Nada”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Möndo Loco publica “Dueños de Nada”

Avui surt a la llum Dueños de Nada, el segon disc d’estudi dels Möndo Loco, l’antiga formació de Miki Florenra (guitarra de La Pegatina) presenta aquest nou treball sota el segell madrileny Calaverita Records.

Möndo loco és una banda de mestissatge que neix l’any 2011 a la ciutat de Lleida amb un so fresc i potent. En aquest treball aposten clarament pel castellà com a mitjà de totes les seves cançons excepte “Trenca Amb el Compàs”, l’únic tema en català. En resum, presenten 11 cançons que desprenen vitalitat i força.

El grup presentarà el nou àlbum el 31 de març al Cafè del Teatre de Lleida, on arrancaran una gira que els portarà a més de quinze dates pel territori català i espanyol. El quintet està format per: Joel Rovira (veu i guitarra espanyola), Miquel Sàez (trombó i veus), Álvaro Pineda (guitarra), Emili Regany (bateria) i Roc Domingo (baix).

‘¡Hoy Voy A Muerte!’ és el single d’aquest nou treball i va arribar a mitjans de febrer en format videoclip realitzat per Produccions Àuria i protagonitzat pels membres del grup que trenquen amb la rutina.

L’entrada Möndo Loco publica “Dueños de Nada” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies