MØ confirma el seu retorn amb l’anunci del nou disc Forever Neverland

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La cantant provinent de Dinamarca MØ ha comunicat de forma oficial que torna al món de la música acompanyada d’un nou àlbum el qual es titularà Forever Neverland. D’aquest disc solament se sap que serà presentat el pròxim 19 d’octubre i que ho farà mitjançant Columbia Records.

Com a primer tast i acompanyament d’aquesta gran notícia, MØ ha presentat el primer single que formarà part del disc Forever Neverland, Sun In Our Eyes, el qual ha fet amb la col·laboració de Diplo. Pròximament coneixerem més notícies sobre aquest disc que arribarà 3 anys després de l’anterior, No Mythologies to Follow.

Aquí deixem aquest primer avançament Sun In Our Eyes:

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies