Miki Florensa segueix presentant el seu EP amb ‘antártica’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Miki Florensa o Florensa estrena ‘Antártica‘ una nova cançó que formarà part del seu primer EP produït pel mateix cantant i guitarrista, que es publicarà el mes vinent.

Florensa parla d’amor i totes les diferents etapes d’una relació, dividides en cinc parts, en les quals viurem una història visual i també musical.

El primer capítol és ‘Quiero darte (un poco más)’, després segueix amb ‘Contigo’ i aquesta tercera part que veiem ara ‘Antártica’.

El videoclip s’ha enregistrat a les salines del Puerto de Santa María a Cadis i compta amb el mateix guitarrista i l’actriu Zule Astillero.

Miki Florensa és conegut també per formar part de La Pegatina.

L’entrada Miki Florensa segueix presentant el seu EP amb ‘antártica’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies