Michael Bublé anuncia que deixa la música

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

En una entrevista al Daily Mail, Michael Bublé ha anunciat que deixa la música, després que el seu fill hagi superat el càncer que havia patit.

El cantant assegura que li ha canviat la manera d’entendre la vida i que ja en té prou de fama i que necessita deixar el negoci musical.

A l’esmentada entrevista, Bublé explica que va estar obsessionat amb la fama però que la malaltia del seu fill de només 3 anys va fer que res tingués sentit.

Abans de plegar vol acomiadar-se amb un últim disc per agrair el suport de tots els seus seguidors i perquè considera que la música és més necessària que mai en un món que sembla que s’hagi d’acabar. El treball veurà la llum el 16 de novembre.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies