Metallica tornarà a tocar amb l’Orquestra Simfònica de San Francisco

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Metallica tornarà a tocar amb l’Orquestra Simfònica de San Francisco

Fa 20 anys Metallica van enregistrar dos concerts al costat de l’Orquestra Simfònica de San Francisco, que posteriorment es van editar el novembre del 1999 sota un doble disc anomenat S&M. Vint anys després tornaran a actuar junts amb motiu d’aquest aniversari i de la inauguració d’un nou pavelló a la ciutat.

El concert tindrà lloc a principis de setembre al Chase Arena, sota les ordres del director Michael Tilson Thomas i les entrades es posaran a la venda el 22 de març.

El disc va sumar més de 8 milions de còpies a tot el món i el grup va aconseguir fins i tot un premi Grammy.

 

L’entrada Metallica tornarà a tocar amb l’Orquestra Simfònica de San Francisco ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies